Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń, skierujemy cię do odpowiedniego specjalisty w dziale technicznym
 

dyr. Działu Technicznego
tel. +48 502 361 458

Replikacja danych do aplikacji

Kontekst biznesowy

 

  • Aplikacja CRM zasilana danymi on – line z różnych technologicznie źródłowych baz danych
  • Maksymalnie szybki czas odpowiedzi na złożone zapytania dotyczące operacji biznesowych – 0,2ms
  • Data Grid dostarcza spójny widok danych biznesowych klienta na wskroś całej organizacji i oferowanych przez nią produktów przedstawiając „Złoty Rekord Klienta”
  • Dodatkowo warstwa bezpieczeństwa systemowego na poziomie danych zapewnia pełną konsystencję danych z Disaster Recovery Center oraz zachowanie wymogów RODO

 

Cechy rozwiązania

 

  • uproszczenie procesu dostępności i pozyskiwania danych o kliencie banku – informacja jest permanentnie dostępna w jednym centralnym repozytorium in-memory (Coherence – grid pamięciowy)
  • konsolidacja danych w czasie rzeczywistym (# on – line, #GoldenGate) z kilkudziesięciu różnych instancji baz danych (#Oracle DB EE, #MS SQL Server, #IBM DB2, #IBM Informix)
  • różne wersje baz danych, systemy operacyjne, platformy sprzętowe.
  • Średni czas odpytania o dane wynosi poniżej 2ms.
  • zmniejsza obciążenia systemów bazodanowych
  • zapewnia ciągły dostęp do danych podczas przełączeń Data Recovery
  • umożliwia bezprzestojowe skalowanie i modyfikacje środowiska on-line

Korzyści

 

  • „Złoty Rekord Klienta”
  • szybki i pewny dostęp do aktualnych danych biznesowych,
  • możliwość wdrożenia dowolnych polityk bezpieczeństwa i dostępu do danych,
  • szansa na szybkie reagowanie na negatywne zjawiska i nieprawidłowe wskaźniki biznesowe
  • wzrost produktywności i bezpieczeństwa działu call center oraz zdalnych kanałów dystrybucji

 

Architektura

Wykorzystane narzędzia

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, lub poprzez formularz

Nasi doradcy z chęcią odpowiedzą na każde twoje pytanie

 

tel. +48 22 244 0808

Formularz kontaktowy